Prognostis

Εφαρμογές

Μέσα από συμμετοχικές τεχνικές, οι άνθρωποι αποτυπώνουν και συζητούν τις "δικές τους αλήθειες" και ερμηνεύουν τα ευρήματα που προκύπτουν.

Έρευνες

Ο ‘Προγνώστης’ υποστηρίζει τη διοίκηση να πάρει τις κατάλληλες αποφάσεις και προχωρήσει με ασφάλεια σε ζητήματα που τα παραδοσιακά γραμμικά εργαλεία αστοχούν.

Οργανωσιακή κουλτούρα

  • Πού και πόσο συγκλίνει η παρούσα οργανωσιακή κουλτούρα με την φιλοσοφία της διοίκησης;
  • Ποια είναι τα σημαντικότερα κοινά σημεία και οι διαφορές σε επίπεδο αντιλήψεων ανάμεσα στην διοίκηση, τις ομάδες στελεχών και εργαζομένων και τους σημαντικότερους συνεργάτες του οργανισμού ή της επιχείρησης;
  • Πόσο τους επιτρέπουν οι διαφορετικές τους αξίες και αντιλήψεις να υπηρετήσουν από κοινού το (νέο) όραμα της διοίκησης;
  • Ποιες είναι οι αρχετυπικές φιγούρες που υπάρχουν στο χώρο της εταιρείας και τι χαρακτηριστικά έχουν; Πόσο συμβατές είναι με το νέο εταιρικό προφίλ;
  • Σε ποια πεδία καθημερινής λειτουργίας συσσωρεύεται η συλλογική εμπειρία της εταιρείας ή του οργανισμού και από ποια απουσιάζει;

     

Στοχοθεσία

  • Ποιοι επιμέρους στόχοι είναι περισσότερο συμβατοί με την οργανωσιακή κουλτούρα ή πιο ώριμοι να ξεκινήσουν;
  • Με ποιες σημαντικές εταιρικές προτεραιότητες συνδέονται;
  • Σε ποια σημεία είναι πιθανό να δημιουργηθούν ‘αντιστάσεις’ στις επιχειρούμενες αλλαγές; Πώς αυτές μπορούν να αντιμετωπιστούν; Ποιος δρόμος πρέπει να ακολουθηθεί;
  • Ποιες προκλήσεις θεωρούνται πιο οικείες στην διαχείριση και ποιες απίθανο να αντιμετωπιστούν;
  • Ποια είναι η άποψη των πελατών για την εταιρεία ή των stakeholders για τον οργανισμό; Πόσο και πού πιστεύουν ότι το Στρατηγικό Επιχειρησιακό Σχέδιο θα καλύψει τις προσδοκίες τους;

 

Εκπαιδευτικές ανάγκες

  • Πόσο επαρκούν οι σημερινές ικανότητες των στελεχών για να υλοποιήσουν το (νέο) επιχειρησιακό σχέδιο της εταιρείας ή του οργανισμού;
  • Ποιες ικανότητες είναι αναπτυγμένες και ποια τα σημαντικότερα ελλείμματα; Πόσο και πού συγκλίνουν τα lessons learned, τα τυφλά σημεία (blind spots) και οι φόβοι της Ομάδας της Αλλαγής και του ανθρώπινου δυναμικού;
  • Στην απόκτηση ποιων ποιοτήτων και ικανοτήτων πρέπει να εστιάσει η περαιτέρω εκπαίδευση και υποστήριξη του προσωπικού;